کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

پیتر پاکر

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

تقریبا نصف روز گذشته بود که با والدین محترمش اومدن

اومد نزدیکای کلاس و با یک نگاهِ بی رغبت بی توجهی خودشو اثبات کرد

صدا زدم بیا تو

یک حالت خاصی به خودش گرفت شبیه داش مشتی ها سرشو انداخت پایین و فوری رفت آخر کلاس

بلند گفتم سلام

خیلی مردونه و سنگین جواب داد سلام

گفتم : شما اسمتون چیه؟

گفت: پیتر پاکر

گفتم : چی؟

گفت : پیتر پاکر

گفتم خوش اومدین آقای پاکر

تا چند دقیقه ای نگام نمیکرد تو همون مدت فهمیدم اسمش یاسینِ

خلاصه پاکر ما آخرای کلاس طی یک تصادف فیس تو فیس با امیر مهدی غر غرو خون دماغ شد

اینکه وسط اون همه خون دلداری میداد ملت رو و خیلی بزرگ منشانه با قضیه برخورد میکرد واسم جالب بود

کاشف رو به عمل آوردم که یه بار  می خواسته خودشو از طبقه بالا بندازه پایین با این توجیه که من بت من َم !

حالا باید بشینم به انتظار ماجراهای آینده آقای پاکر و بقیه کلاس!

+باز آمد همون ماه مهر :/

  • گــــــــــــــــم گشته

گاه ب گاه

نظرات  (۴)

خود من دوم دبیرستان یه همکلاسی داشتم که فکر میکرد مکس پینه!

‎:|‎

دوم دبیرستان! ‎:/‎

پاسخ:
خداقوت به قدرت توهم این بنده خدا !!

پیتر پارکر، مرد عنکبوتی


همیشه بچه های خارجیا رو مسخره میکردم که چه فاز بت من و سوپرمن میگیرن!

به سرمون اومد گویا ‎:/‎


پاسخ:
اره ر رو تلفظ نمیکرد!! پاکر میگفت


و بازهم رسانه !!!
بدتر از اینش به سرمون نیاد صلوات!

امروز هم باز گریزی به مرد عنکبوتی زد!
انرژی فوق العاده زیادی داره.اگر بقیه رو بتونم با اخم کنترل کنم اینو نه :/


  • علی رسولان
  • چ جالب
    تحمل خل بازی اینطوری که هیچ منطقی سرش نمیشه سخت خیلی سخت
    پاسخ:
    ولی منطقش زمان خون دماغ شدندش از ده تا آدم بزرگ بیشتر بود.
  • پسر انسان
  • شغل شریف انبیا....
    پاسخ:
    شبانی هم ایضا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی