کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

غریبه

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

وصلی

که به اصل

وصلت کند یا نکند؟؟

  • گــــــــــــــــم گشته

نظرات  (۱)

  • زهره سادات
  • سلام 
    طاعاتتون قبول حق /عیدتون پساپس مبارک
    خیلی وقته میام وبلاگتون رو نگاه میکنم و میرم ولی به روز نمیشه
    چرا دیگه نمی نویسید؟! 
    با خودم فکر کردم شاید توی تلگرامی اینستاگرتمی جای دیگه ای می نویسید که اینجا نمیایید برای همین گفتم ازتون بپرسم.
    وبلاگ شما جز وبلاگهایی بود که یه سال و نیمی هست دنبال میکنم.
    قلمتون دل نشینه! حب امام حسین (ع) توش هست
    دمتون گرم!
    پاسخ:
    سلام
    چقدر دیر اومدید 
    درست وقتی که ما رفتیم...
    و چقدر دیرتر من به اینجا سر میزنم!
    اگر بگم ک گاهی چقد خودم دلم برا اینجا میتپه شاید کسی باورش نشه!
    کاش یار بخواهد ما را....میکشی مرا ح س ی ن....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی