کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

نزدیک

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

نزدیک

نزدیک تر از ده دوازده روز گذشته...

نزدیک به اندازه فاصله نگاه من و احوال پرسی بابای پیر بابای خودم با جناب عزرائیل...

ذهن بهم ریخته من نمی فهمد این تنهایی اخرین ساعات عمرش را با من

من ادم اشهد گفتن برای عزیز...

اصلا واقعا این همان من بود که اشهدش را میگفت؟!

من نبودم بی شک ...

این من تکلم میکرد کلام دیگری را...

گاهی مرگ از چشمان تو از دستان تو از محبت تو شاید رد میشود تا ...

مُــــــــــرد ناباورانه جلوی نگاهم...

وخدا خواست

تکرار شود نگاه من و فرشته اش؛

درور خدا بر او که فرمود: هر نفسی که میکشید یک قدم به مرگ نزدیک تر میشوید... مولا علی ع

پ.ن

محبت کنید محبت کنید محبت کنید اشک ها همیشه مسکن نیستند!

اللهم اغفر المومنین و المومنات.

  • گــــــــــــــــم گشته

نظرات  (۳)

اشکال این مدلی نوشتن اینه که من بی سواد متوجه نمیشم

اگر پدربزرگتون فوت کردن، خدا بیامرزتشون

خدا به شما صبر بده


پاسخ:
بله پدربزرگم فوت شدن

خدا رفتگان شماروهم بیامرزه.
سلامت باشید.ممنون
خدا سلامتشون کنه ان شاءالله
پاسخ:
سلامت باشید ان شاالله


و خدا سایه شونو حفظ کنه همیشه بالای سر ما...
خدا حفظ کنه همه ی بزرگترهارو ان شاالله
اومدم بنویسم
دو دل شدم که بگم یا نه
گفتم نگم شاید بهتر باشه

اومدم دیدم خودتون کامنت دادید تو وبم

پس میگم

پدرتون ان شاءالله که سالمن؟
پاسخ:
پدر موهاشون بیشتر سفید شد این چند روزه فقط :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی