کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

بازی

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

آب ها عاشق بازی با بچها یند

دست به دامن

حرمله ها می شوند...

+ و اما شرحی بر متن

و سه شعبه ی حرمله ها

  

مرگ #آیلان دردناک است، اما مگر او با بقیه ی کودکانی که هر روز کشته میشوند چه فرقی دارد؟ کودکانی که #خبرنگار ی نیست که عکسشان را بگیرد، یا حتی هست و میگیرد، اما تیتر نمیشوند.
فرقش اینست که،  رسانه های این #دهکده که ماموریت اصلیشان توجیه جنایات  #کدخدا و دار و دسته ی لات و لوت های اوست، تصمیم گرفته اند، آیلان دیده شود، همانطور که اراده کرده بودند صدها آیلان دیگر دیده نشوند، دلیلش هم به خودشان مربوط است!
فرق آیلان کوچک بیچاره با بقیه این است که قرار است ابراز سود اوری شود برای عده ای!
#رسانه هایی که مثل آشپز  به ترشح بزاق مخاطبانشان مینگرند و مجبورند برای تنوع هم که شده در میان اخبار تهوع آور کورتاژ فلان رقاص، دستمزد بهمان ورزشکار، عکس های موج سواری فلان سناتور، طلاق دو سوپر استار و رسوایی اخلاقی مجری مشهور خودش، چند خبر اینچنینی هم بگنجاند، تا شیرینی زندگی و شوری مصرف دلشان را نزند.، و بالا نیاورند!
و چرا آیلان؟ خب او یک #سوری ست. #کرد هم هست. پس میشود تلویحا #بشاراسد را قاتل او معرفی کرد! تیر هم که نخورده، غرق شده پس #دواعش و #النصره هم متهم نخواهند شد! در حال مهاجرت غیر قانونی بوده، پس دولت #ترکیه هم مقصر نیست!
از قضا عکاس عکس هم یک ترکیه ایست، نیلوفر دمیر. چه خوب اصلا خود نیلوفر هم میتواند یک #سلیبریتی بشود، و از فردا سوژه مصاحبه ها. 
نیلوفر یک مسلمان #بنیادگرا هم نیست، بی حجاب است و نمونه یک مسلمان مطلوب!
#کوین_کاتر را که یادتان هست؟ عکاس عکس معروف از پسر بچه ی افریقایی منتظر مرگ که لاشخوری  بالای سرش ایستاده بود تا بعد از مرگ بخوردش.
کسی نپرسید مردک پس تو آنجا چه غلطی میکردی؟ که لاشخور مقابل چشمت بچه نگون بخت را خورد؟ تو فقط عکس گرفتی!؟
آخر از بس این سوال را از،خودش پرسید که افسرده شد، خودکشی کرد و مرد. #اوریانافالانچی پس از عمری ماله کشی برای ادمکشها، بعد از دیدن عکس #ویتنامی نگون بختی که منتظر شلیک به مغزش پلکهایش را بر هم فشرده و عبور گلوله از جمجمه اش را انتظار میکشد، ناگهان فکری میشود که یک نامه به فرزندش بنویسد و از  روزگار غدار و فلک کج مدار، شکایت کند! ازقضا این نامه کاملا اتفاقی، میشود کتاب پر فروش زندگی و دیگر هیچ. سودش هم هم حتما صرف خیریه میکنند! در جریان هستید که!
دنیا دنیای #اوریانافالانچی و #نیلوفر_دمیر هاست، والا آن خبرنگار ایرانی که چشمش را پای خبر داد اسمش را خودم هم فراموش کرده ام. یا آن چند عزیزی که شهید شدند.
از رسانه ها و سلیبریتی هایشان  بیزارم. قرار است مدتی هم از گوشت تن آیلان ارتزاق کنند...
#لاشخور ها...
+++دیده نمی شوند امثال آیلان ها و گرنه قلب ها تپیدن یادشان می رفت...

+ این هم یک نوع از حیات است به دست آب

+++ قلب َ م خوابید وقتی خوابیدن تو را دید

نظرات  (۱)

وبلاگ اشک های رازدار مسیح پیشنهاد میشود :)
پاسخ:
سر میزنیم ان شاالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی