کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

آقا سرت سلامت

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ب.ظ

ام وهب،ام البنین،لیلا،حتی زینب س

رباب هم می تواند

پس آقا سرت سلامت...

  • گــــــــــــــــم گشته

امام حسین علیه السلام

روضه

محرم

نظرات  (۲)

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • چند وقت است دلم میگیرد

    دلم از شوق حرم میگیرد

     

    مثل یک قرن شب تاریک است

    دو سه روزی که دلم میگیرد

     

    مثل این است که دارد کم کم

    هستیم رنگ عدم میگیرد

     

    دسته سینه زنی در دل من

    نوحه می خواند و دم میگیرد

     

    گریهام، یعنی باران بهار

    هم‌ نمیگیرد  و هم میگیرد

     

    بس که دلتنگیِ من بسیار است

    دلم از وسعت کم میگیرد

     

    لشکرِ عشق، حرم را به خدا

    به خود عشق قسم میگیرد

    )قیصر امین پور(

    پاسخ:
    ممنون
    یا حضرت روزهای غروب جمعه :

    دلم از هزار راه ِ رفته، بی تو باز گشته است…
    ایوب هم اگر بود، چشم می بست از انتظار آمدنت …
    پاسخ:
    یا حضرت غریب ِ غروب روزهای جمعه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی