کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

تقدیر تو "" تدبیر من

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ

تقدیر تو به تدبیر من میخندد!

.

.

.

خدایا بعد این همه تدبیرم برای تغییر تقدیرت

فهمیدم پشت همه ی این مقدرات

تو هستی!

رهایم نکنی خداااااااا....

نظرات  (۲)

  • شیب الخضیب
  • صرفا من باب ذوق شعری!

    تمـــام ِ لحظه هایم را غــزل کن

    نوازش کن پر از شور ِ عسل کن

    خدا ! امشب دلم خیلی گرفته

    کمی پایین بیــا من را بغل کن!

    -----

    رفیق که شوید با حضرتش، تدبیر و تقدیر ها کنار میرود!

    یا رفیق من لا رفیق له...

    پاسخ:
    همه ی مزه رفاقتمان به تقدیری است که برای رفع تدبیرم میاندیشد.

    تقدیر تو به تدبیر من میخندد!


    خدااااا
    به من بفهمان حکمت هایت را.....
    قبول دارم این جمله رو شدید
    پاسخ:
    و تقدیر تو به تدبیر من میخندد...
    حکمت فهموندنی نیست بلاخره خودش میاد سراغت به موقع عجله نکن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی