کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

فلالله عزت جمعیا

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ

گور پدر همه ی دنیا

فقط تو مرا بخواه ه ه ه ه ه ه ...

  • گــــــــــــــــم گشته

عزت-فقط-تو

نظرات  (۳)

دنیا با کسی که با صداقت رفتار کند صدیق است و برای کسی که آن را درک کند مایه ی عافیت است، دنیا معبد دوستان خدا، مصلای فرشتگان خدا، فرودگاه وحی خدا و تجارتخانه اولیاء خداست...
;)
پاسخ:
صداقت...
آهــــــــــــان...

لا اله....الــّـا ؟؟؟
الله!

پس کمی با مراعات سخن بگوییم فکر کنم بهتر است!
(این پست حرفی بود که شاید مدتها پیش در ذهن من جاری شده بود)
پاسخ:
مراعات؟؟

دنیا و مافیها را سه طلاق کردم... سرورم امیر المومنان

گور پدر همه ی دنیا...
سخت است...چنین بگویی...
چون "من دون الله" هایی هستند که خلیفة "الله" اند!
پاسخ:
آنها فقط اسمشان من دون الله است وگرنه در باطن ...

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی