کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

مرا به نوکری خود شها تو مفتخر نما

کهف خون

محبت می کشد و شهید میکند , شهید محبت دوست شدن بهتر از شهید دشنه ی دشمن شدن است...
مرحوم دولابی!!

و تو

سرشته با گل منی

تو صاحب دل منی
.
.
.

آیه محبتی
می کشی مرا حسین...

پیام های کوتاه

فرار مرگ

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ

مرگ از او فرار میکرد

و

او چه هنرمندانه

به رویش خندید!!

+فقط هنر مردان خداست

شهادت

نظرات  (۴)

  • محب علی(ع)
  • شهادت
    میراثی است
    از مولایمان علی(ع)
    که افتخار تمام وجود است....
    و اینکه شیعه ایم چه نعمت بزرگی است...
    خدایا شکر....
    پاسخ:
    شکر خدا

    شهید چمران ره :

     

    خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

     

    خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

     

    خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

     

    خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.

    پاسخ:
    سلام وسپاس از حسن انتخابتون.
    خدایش بیامرزاد.
    البته متن هم خوب ها
    الان درک می کنم اون هایی رو که به عکس متن هام + میدن
    در حقیقت در نگاه اول این عکس بوده که اون ها رو کشته و بعد متن
    پاسخ:
    عکس فراتر از متنه واسه همین متن ادامه عکس اومده نه همراه عکس.
    +
    عکس زیبایی
    ی لحظه گفتم اون که اون وسط نشسته چقد شبیه شهید چمران نگو خودش :)
    پاسخ:
    آره خودشه ساده و ساده و ساده...دکتر مصطفی چمران

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی